2017. augusztus 29., kedd

Cally Taylor- A mennyország várhat

Ahoy!
Következő bejegyzéskét jöjjön egy kis flashback. :D Most is egy fenomenális könyvről lesz szó. A címe: Cally Taylor: A mennyország várhat. Ezt a könyvet körülbelül két éve olvastam és ennek külön története van. Éppen egyik különórámon voltam, amikor egy jó barátnőm kezében megláttam. MEgkérdeztem tőle, hogy mit olvas, ,,L" pedig megmutatta és nagyvonalakban elmondta a történetét. Kinyitottam, hogy egy kicsit beleolvasok, erre azon kaptam magam, hogy a 25. oldalnál járok. ,,L" felajánlotta, hogy szívesen odaadja ha elolvasta, mert egyébként könyvtári könyv csak még van egy csomó idő addig amíg vissza kell vinni. Én pedig boldogan megköszöntem. Következő héten elhozta a könyvet, én pedig kb. két hét múlva vittem is vissza neki, hogy kiolvastam. Ez egy nagyon jó könyv, és azóta olvasok vöröspöttyös könyveket, amióta ez a kezembe került. Legszívesebben egész nap ezt olvastam volna, de hát suliba is járni kell. Pedig én lennék a legboldogabb ember ha csak olvasni kéne egész nap. :D Ez a könyv egy lány történetét meséli el aki meghal, de a halálnak egyáltalán nem a tragikus oldalát ragadja meg. Nekem nagyon tetszett és remélem, hogy nektek is fog.
Jöjjön a tartalom:

„Két kezem közé fogtam az arcát, és viszonoztam a csókot. Úgy éreztem, ennél már nem is lehetne tökéletesebb az életem. Igazam volt…”
,,Lucy Brown repes a boldogságtól. Álmai férfijával – a kedves, jóképű, szellemes Dannel – már az esküvőt tervezgetik, és minden, amire a lány valaha vágyott, hirtelen kézzelfogható közelségbe kerül. Az esküvő előestéjén azonban Lucy halálos balesetet szenved.
Két lehetősége van: hagyja, hogy elszakítsák élete szerelmétől, és a mennybe megy, vagy örök életére Dannel marad… szellem képében. Lucy egy percig sem habozik a válasszal: nem akar megválni Dantől. De azért semmi sem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik.
Ha Lucy szellem akar lenni, társat kell találnia egy vadidegen embernek …
És amikor rájön, hogy Anna, akit a barátnőjének hitt, bármire képes, hogy megszerezze magának az összetört és kiszolgáltatott Dant, hirtelen felgyorsulnak az események…"
Képtalálat a következőre: „a mennyország várhat”

Jó olvasást!!!
Sunny Blueberry

U.i.: ,,L" is blogol, érdemes az ő blogját is megnézni, nagyon jó! Én rendszeres olvasója vagyok! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése