2017. augusztus 29., kedd

Becca Fitzpatrick- Csitt Csitt

Sziasztok!
Első bejegyzésemben az egyik kedvenc könyvemről olvashattok. Azért csak az egyik kedvencem, mert minden könyvemre azt mondtam hogy a kedvencem amit csak olvastam. Becca Fitzpatrick: Csitt-Csitt. Ez a könyv a Csitt-Csitt sorozat első része és az egyik legjobb barátnőm ajánlotta. Szülinapomkor írtam egy listát a családomnak, hogy melyik könyveket szeretném, avagy ,,Ezekből a könyvekből válogassatok ajándék gyanánt, légysziiiii" és ez is közte volt. Mit ad Isten, ez volt az egyik könyv amit megkaptam. Őszintén szólva először nem nagyon akartam elkezdeni, mert féltem, hogy nem fog tetszeni. Sorry ,,I". ( ,,I" a barátnőmet jelöli) :D  De egyik délután úgy döntöttem, hogy miért ne, és elkezdtem. Kis idő múlva azon kaptam magam, hogy kb. a hetvenedik oldalon tartok. Ez egy eszméletlen jó könyv a bukott angyalokról és a szerelemről és alig várom, hogy olvashassam a többi részét. Szóval csak ajánlani tudom. Íme a tartalma:

,,EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül."

Képtalálat a következőre: „becca fitzpatrick csittcsitt”

Úgyhogy ,,I" , várom a további könyvajánlásokat, nektek pedig jó olvasást!! :)

Sunny Blueberry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése